ملیپوشان فوتبال ایران پس از تساوی مقابل بلژیک در رختکن نوشتند: با افتخار به لسآنجلس آمدیم، با جوانمردی رقابت کردیم و با سربلندی این شهر را ترک میکنیم. لسآنجلس، از مهماننوازی تو سپاسگزاریم. و از همه ایرانیانی که در این ۱۸۰ دقیقه با تمام قلب، صدا و وجود خود برای ایران ایستادند، سپاسگزاریم.ملیپوشان فوتبال ایران پس از تساوی مقابل بلژیک در رختکن نوشتند: با افتخار به لسآنجلس آمدیم، با جوانمردی رقابت کردیم و با سربلندی این شهر را ترک میکنیم. لسآنجلس، از مهماننوازی تو سپاسگزاریم. و از همه ایرانیانی که در این ۱۸۰ دقیقه با تمام قلب، صدا و وجود خود برای ایران ایستادند، سپاسگزاریم.
پیام ویژه تیم ملی ایران در رختکن: لسآنجلس! از مهماننوازی تو سپاسگزاریم / آرزومند صلح، احترام و دوستی میان همه ملتهای جهان هستیم
