مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بعد از تساوی بدون گل تیم ملی مقابل بلژیک گفت: بدشانس بودیم و اگر تجربه بازی بینالمللی بیشتری داشتیم، میتوانستیم ببریم. او افزود: کسی از ما انتظار این نمایش را نداشت. گلی که زدیم، تمرینشده بود اما با بدشانسی آفساید شد.مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بعد از تساوی بدون گل تیم ملی مقابل بلژیک گفت: بدشانس بودیم و اگر تجربه بازی بینالمللی بیشتری داشتیم، میتوانستیم ببریم. او افزود: کسی از ما انتظار این نمایش را نداشت. گلی که زدیم، تمرینشده بود اما با بدشانسی آفساید شد.
طارمی: گلی که زدیم، تمرینشده بود اما با بدشانسی آفساید شد/ اگر تجربه بازی بینالمللی بیشتری داشتیم، میتوانستیم ببریم
