تبادل پیام میان هیات‌های مذاکره کننده ادامه دارد

با وجود پایان مذاکرات چهارجانبه، تبادل پیام میان هیات مذاکره کننده ایران و آمریکا از طریق طرف‌های میانجی ادامه دارد.

خروج از نسخه موبایل