با وجود پایان مذاکرات چهارجانبه، تبادل پیام میان هیات مذاکره کننده ایران و آمریکا از طریق طرفهای میانجی ادامه دارد.
- Home
- تبادل پیام میان هیاتهای مذاکره کننده ادامه دارد
تبادل پیام میان هیاتهای مذاکره کننده ادامه دارد
-
By Faratarin - 0
- 0

Leave a Comment
Related Content
-
بازگشت دراماتیک الجزایر در دربی عربی جام جهانی ۲۰۲۶
By Faratarin 27 دقیقه ago -
موج گرمای اروپا میتواند خاموشی ایجاد کند؛ کدام کشورها بیشتر در معرض خطرند؟
By Faratarin 32 دقیقه ago -
تعطیلات ورزشی در اروپا: پیستهای اسکی آلپ با زمین گلف
By Faratarin 33 دقیقه ago -
از هواپیماهای هیدروژنی تا مراکز داده هوش مصنوعی: نقشه راه برتران پیکار برای آینده سبز فناوری
By Faratarin 33 دقیقه ago -
مجله خبری| ۲ تیر ۱۴۰۵ (۲۳ ژوئن ۲۰۲۶) - بامدادی
By Faratarin 33 دقیقه ago -
آزمایش ژنتیک راز یک خانواده را پس از سالها فاش کرد
By Faratarin 33 دقیقه ago