میدل ایست نیوز: محمد اسحاق دار وزیر خارجه پاکستان از پیشرفت گسترده محقق شده در مذاکرات فنی سطح بالا در بورگن اشتوک، استقبال کرد.
به گزارش الجزیره، وی گفت که روحیه سازنده ای که واشنگتن و تهران در اجرای یادداشت تفاهم نشان دادند و پایبندی آنها به گفتوگو را میستاییم.
اسحاق دار افزود که از دولت قطر به خاطر نقش مهم آن در فرآیند میانجیگری در کنارمان قدردانی میکنیم.
وی تاکید کرد که ما در ادامه هفته، در بورگن اشتوک، با طرفها در تماس خواهیم بود تا مذاکرات فنی را انجام دهیم.
گفتنی است مذاکرات کارشناسی ایران و امریکا درباره سازوکارهای اجرای یادداشت تفاهم اسلامآباد و تشکیل گروههای فنی مربوطه از امروز در سوئیس برگزار میشود.
هیئت اصلی مذاکرهکننده ایرانی سوئیس را به مقصد تهران ترک کرده است و برخی اعضای تیم مشغول صحبتهای کارشناسی هستند.
نوشته اظهارات وزیر خارجه پاکستان درباره مذاکرات فنی ایران و امریکا اولین بار در میدل ایست نیوز. پدیدار شد.
