رئیسجمهور ایران با تمجید از نمایش ملیپوشان مقابل بلژیک، گفت آنها با تمام وجود برای ایران جنگیدند.
- Home
- ایران خبر اول دنیاست / پزشکیان:حتی اگر تیم ملی میباخت هم ناراحت نمیشدیم!
ایران خبر اول دنیاست / پزشکیان:حتی اگر تیم ملی میباخت هم ناراحت نمیشدیم!
-
By Faratarin - 0
- 0

Leave a Comment
Related Content
-
در انتظار جذابترین قرعه با دو پیروزی؛/ ایران- آمریکا در جام جهانی تکرار میشود!
By Faratarin 5 دقیقه ago -
ترکیه تصمیم نهایی را درباره مونتلا گرفت
By Faratarin 8 دقیقه ago -
رونمایی از یک استعداد جدید در شطرنج ایران
By Faratarin 9 دقیقه ago -
شوک به یارانه بگیران | اگر این شرایط را دارید یارانه تان قطع میشود
By Faratarin 10 دقیقه ago -
عارف آقاسی فعلا لباس آبی میپوشد/ مدافع خبرساز همچنان استقلالی است(عکس)
By Faratarin 10 دقیقه ago -
در رختکن ایران پیش از بازی بلژیک چه گذشت؟/ فنی هیچی نمیخوایم، میرویم نود دقیقه بدویم!
By Faratarin 12 دقیقه ago