ایران خبر اول دنیاست / پزشکیان:حتی اگر تیم ملی می‌باخت هم ناراحت نمی‌شدیم!

رئیس‌جمهور ایران با تمجید از نمایش ملی‌پوشان مقابل بلژیک، گفت آنها با تمام وجود برای ایران جنگیدند.

خروج از نسخه موبایل