خبر

پرسپولیس هم برای نساجی فرش قرمز پهن کرد

باشگاه پرسپولیس نیز با انتشار پیامی، صعود نساجی مازندران به لیگ برتر را تبریک گفت.

Leave A Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts