خبر

وزارت خارجه آمریکا: روبیو از فردا راهی خاورمیانه می‌شود / روبیو در جریان این سفر درباره تفاهم‌نامه با ایران، تلاش‌ها برای تضمین عبور و مرور کامل، آزاد و امن از تنگه هرمز و اهمیت صلح و ثبات در منطقه گفت‌و‌گو خواهد کرد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که «مارکو روبیو» وزیر امور خارجه دولت دونالد ترامپ از فردا (سه شنبه) برای نخستین بار پس از امضای تفاهم‌نامه با ایران راهی خاورمیانه می‌شود.​سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که «مارکو روبیو» وزیر امور خارجه دولت دونالد ترامپ از فردا (سه شنبه) برای نخستین بار پس از امضای تفاهم‌نامه با ایران راهی خاورمیانه می‌شود. 

Leave A Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts