میدل ایست نیوز: کارولین لویت، تصریح کرد: رئیسجمهور ترامپ هرگز توافقی را که منافع و امنیت ملی ایالات متحده را تامین نکند امضا نخواهد کرد و او همیشه منافع امریکا را در اولویت قرار میدهد.
به گزارش اسکای نیوز، لویت با اشاره تلویحی به توافق هسته ای ایران و امریکا در دوران اوباما در گفتوگو با شبکه فاکس نیوز اظهار داشت: این تصور که رئیسجمهور ترامپ توافقی مشابه با توافق هستهای فاجعهبار ایران (برجام) امضا کند، مضحک و اقدامی سخیف خواهد بود.
سخنگوی کاخ سفید در ادامه گفت: هرگونه توافقی باید تضمینکننده منافع امنیت ملی امریکا و همچنین منافع مردم این کشور باشد.
از سوی دیگر، رئیسجمهور ترامپ نیز روز گذشته تهدید کرد: اگر ایران به توافق خود با واشنگتن پایبند نباشد، آنچه را که لازم باشد انجام خواهم داد.
ترامپ در گفتوگو با خبرنگاران افزود: اگر ایران به توافق خود عمل نکند یا رفتار مناسبی نداشته باشد، دست به اقدام لازم خواهم زد.
وی افزود: تا زمانی که ایران به ما احترام بگذارد، هیچ مشکلی نخواهیم داشت.
رئیسجمهور آمریکا تصریح کرد: در برخورد با ایران رویکردی کاملاً متفاوت از دموکراتها دارد.
نوشته کاخ سفید: ترامپ هرگز توافقی را که به نفع امریکا نباشد امضا نخواهد کرد اولین بار در میدل ایست نیوز. پدیدار شد.


















