آغاز پهلوگیری ۲ کشتی در بندر شهید رجایی پس از رفع محاصره دریایی

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از آغاز پهلوگیری ۲ کشتی در بندرشهید رجایی پس از رفع محاصره دریایی خبر داد.​مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از آغاز پهلوگیری ۲ کشتی در بندرشهید رجایی پس از رفع محاصره دریایی خبر داد. 

خروج از نسخه موبایل