سید حسن خمینی گفت: این ایامِ چهار ماهی که گذشت، ملت ایران و مسئولین بزرگوارش صبر کردند. البته صبر به این معنا نیست که انسان بنشیند و زانوی غم در بغل بگیرد. در جای خود زیاد گفتهاند و انواع و اقسامی از صبر بیان کردهاند. یک «صبر فعال» داریم که انسان در میانه میدان، در حالی که عمل میکند، صبور است. چرا؟ چون به خدا خوشبین است. اثرش را امروز در این پیروزی بزرگی که ملت ایران به دست آورده است، میبینیم.سید حسن خمینی گفت: این ایامِ چهار ماهی که گذشت، ملت ایران و مسئولین بزرگوارش صبر کردند. البته صبر به این معنا نیست که انسان بنشیند و زانوی غم در بغل بگیرد. در جای خود زیاد گفتهاند و انواع و اقسامی از صبر بیان کردهاند. یک «صبر فعال» داریم که انسان در میانه میدان، در حالی که عمل میکند، صبور است. چرا؟ چون به خدا خوشبین است. اثرش را امروز در این پیروزی بزرگی که ملت ایران به دست آورده است، میبینیم.


















