وزیر نفت به منظور شرکت در یازدهمین نشست وزیران انرژی بریکس، راهی هند شد

وزیر نفت به منظور شرکت در یازدهمین نشست وزیران انرژی بریکس در هند، صبح امروز (چهارشنبه، ۳ تیر) راهی این کشور شد.​وزیر نفت به منظور شرکت در یازدهمین نشست وزیران انرژی بریکس در هند، صبح امروز (چهارشنبه، ۳ تیر) راهی این کشور شد. 

خروج از نسخه موبایل