وزیر نفت به منظور شرکت در یازدهمین نشست وزیران انرژی بریکس در هند، صبح امروز (چهارشنبه، ۳ تیر) راهی این کشور شد.وزیر نفت به منظور شرکت در یازدهمین نشست وزیران انرژی بریکس در هند، صبح امروز (چهارشنبه، ۳ تیر) راهی این کشور شد.
- Home
- وزیر نفت به منظور شرکت در یازدهمین نشست وزیران انرژی بریکس، راهی هند شد
وزیر نفت به منظور شرکت در یازدهمین نشست وزیران انرژی بریکس، راهی هند شد
-
By Faratarin - 0
- 0

Leave a Comment
Related Content
-
افزایش شمار شهدای لبنان به ۴۲۳۰ نفر
By Faratarin 11 دقیقه ago -
لاگوایرا، بندر ونزوئلا، به شدت بر اثر زلزله آسیب دیده
By Faratarin 25 دقیقه ago -
تاکید تایانی بر عدم استفاده امریکا از پایگاههای ایتالیا برای حمله به ایران
By Faratarin 50 دقیقه ago -
کشف جدید دانشمندان: دایناسور تیرکس پس از ۴۰ سال بالغ میشد و به وزن ۸ تن میرسید
By Faratarin 54 دقیقه ago -
جستوجوی جیمز باند وارد مرحله نهایی شد؛ تستهای دوربین اوت انجام میشود
By Faratarin 54 دقیقه ago -
قوه قضائیه: ادعای «ممنوعیت سر دادن شعار علیه آمریکا و آتش زدن پرچم آن در تجمعات»، کذب است
By Faratarin 1 ساعت ago