سرمربی تیم ملی هائیتی از عملکرد بازیکناتش پس از حذف از جام جهانی دفاع کرد.
- Home
- سباستین مینیه:/ یک امتیاز هم نگرفتیم اما شایسته بودیم
سباستین مینیه:/ یک امتیاز هم نگرفتیم اما شایسته بودیم
-
By Faratarin - 0
- 0

Leave a Comment
Related Content
-
مورینیو سه بازیکن جدید برای رئال خواست!
By Faratarin 52 دقیقه ago -
تنگه هرمز محور گفتوگوی تلفنی عراقچی و البوسعیدی
By Faratarin 53 دقیقه ago -
عاشورا در ایران؛ از سوگواری خیابانی تا تناقض و طنز در شبکههای اجتماعی
By Faratarin 57 دقیقه ago -
حالا وینیسیوس بالاتر از مسی و هالند است!
By Faratarin 1 ساعت ago -
بغداد، تهدید عراق به خروج از سازمان اوپک را رد کرد
By Faratarin 1 ساعت ago -
بزرگتر از مشتری، سبک تر از پشمک: ستاره شناسان دو سیاره فوق سبک کشف کردند
By Faratarin 1 ساعت ago