سباستین مینیه:/ یک امتیاز هم نگرفتیم اما شایسته بودیم

سرمربی تیم ملی هائیتی از عملکرد بازیکناتش پس از حذف از جام جهانی دفاع کرد.

خروج از نسخه موبایل