وزیر خارجه آمریکا: برای دستیابی به توافق با ایران، در پی برقراری گفت‌وگویی سازنده خواهیم بود/ وارد مرحله‌ای جدید شده‌ایم که امیدواریم به صلح منجر شود/ هر تصمیمی که اتخاذ شود، با منافع شرکای واشنگتن در منطقه در تعارض نخواهد بود

روبیو، وزیر امور خارجه آمریکا در مورد ایران گفت: اکنون وارد مرحله‌ای جدید شده‌ایم که امیدواریم به صلح منجر شود. واشنگتن برای دستیابی به توافقی با ایران، در پی برقراری گفت‌وگویی سازنده خواهد بود.​روبیو، وزیر امور خارجه آمریکا در مورد ایران گفت: اکنون وارد مرحله‌ای جدید شده‌ایم که امیدواریم به صلح منجر شود. واشنگتن برای دستیابی به توافقی با ایران، در پی برقراری گفت‌وگویی سازنده خواهد بود. 

خروج از نسخه موبایل