خبر

وزیر خارجه بحرین: از تلاش‌هایی که به امضای یادداشت تفاهم میان ایران و آمریکا منجر شد، استقبال می‌کنیم/ کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس چشم انتظار فصل جدیدی هستند

وزیر امور خارجه بحرین در جریان نشست مشترک کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و ایالات متحده در منامه گفت: از تلاش‌هایی که به امضای یادداشت تفاهم میان واشنگتن و تهران منجر شد، استقبال می‌کنیم.​وزیر امور خارجه بحرین در جریان نشست مشترک کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و ایالات متحده در منامه گفت: از تلاش‌هایی که به امضای یادداشت تفاهم میان واشنگتن و تهران منجر شد، استقبال می‌کنیم. 

Leave A Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts