دو سال پس از شورش مالیاتی نسل زد در کنیا در سال ۲۰۲۴ که کشور را تکان داد، معترضان ۲۵ ژوئن در نایروبی گرد آمدند تا برای قربانیان عدالت بخواهند و خواستار پاسخگویی بیشتر دولت شوند.
- Home
- دو سال پس از خیزش نسل زد، معترضان کنیا دوباره به خیابانهای نایروبی میآیند
دو سال پس از خیزش نسل زد، معترضان کنیا دوباره به خیابانهای نایروبی میآیند
-
By Faratarin - 0
- 0

Leave a Comment
Related Content
-
اسرائیل و لبنان با میانجیگری آمریکا توافقنامه چارچوب صلح امضا کردند
By Faratarin 32 دقیقه ago -
ترکیب سنگال مقابل عراق: 3 ستاره نیستند
By Faratarin 50 دقیقه ago -
تکذیب برقراری خط مستقیم میان ایران و آمریکا
By Faratarin 51 دقیقه ago -
ناصری: آینده از آن تیم ملی ایران است
By Faratarin 52 دقیقه ago -
امضای توافق اسرائیل و لبنان
By Faratarin 52 دقیقه ago -
تعطیلات در این ساحل؟ گرازها میتوانند خوراکیتان را بدزدند
By Faratarin 57 دقیقه ago