حزب‌الله: اسرائیل با حمله به شهروندان لبنانی در مسیر «زوطر الشرقیه» – «میفدون» آتش‌بس را نقض کرد / ما تاکنون به آتش‌بس پایبند بوده‌ایم

حزب‌الله لبنان اعلام کرد: ارتش دشمن بار دیگر عمداً شهروندان لبنانی را در مسیر «زوطر الشرقیه» – «میفدون» در جنوب کشور هدف قرار داد.​حزب‌الله لبنان اعلام کرد: ارتش دشمن بار دیگر عمداً شهروندان لبنانی را در مسیر «زوطر الشرقیه» – «میفدون» در جنوب کشور هدف قرار داد. 

خروج از نسخه موبایل