خبر

حزب الله: اسرائیل مجددا آتش بس را نقض کرد

میدل ایست نیوز:حزب الله لبنان اعلام کرد که ارتش دشمن اسرائیلی بار دیگر با هدف قرار دادن شهروندان لبنانی که در حال بررسی خانه‌های خود در جاده زوطر الشرقیه – میفدون بودند، اقدام به نقض آشکار آتش‌بس کرده است.

به گزارش المنار، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله جنایتکارانه‌ای که ساعت ۱۴:۴۰ روز پنجشنبه با حمله موشکی از سوی یک پهپاد متخاصم صورت گرفت، منجر به شهادت دو شهروند غیرنظامی شد که مستقیماً هدف قرار گرفتند و یک نفر دیگر مجروح گردید.

حزب الله لبنان تأکید کرد که برای سومین بار، اقدام اخیر دشمن، نقض آشکار آتش‌بسی است که تاکنون مقاومت به آن پایبند بوده و این نقض‌ها را رصد می‌کند.

پیشتر نیز رسانه‌های عبری از وقوع یک درگیری مسلحانه در جنوب لبنان و وارد شدن تلفات به نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

نوشته حزب الله: اسرائیل مجددا آتش بس را نقض کرد اولین بار در میدل ایست نیوز. پدیدار شد.

Leave A Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts