ترامپ: ایران آتش‌بس را در تنگه هرمز نقض کرد؛ سپاه: تنگه‌ هرمز هیچ ارتباطی با آمریکا ندارد

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد که ایران با شلیک چهار پهپاد انتحاری به کشتی‌های عبوری از تنگه هرمز، توافق آتش‌بس را نقض کرده است. اظهاراتی که واکنش تند مقامات ایران و سپاه را برانگیخت.

خروج از نسخه موبایل