امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی ایران، پس از بازی مقابل مصر ضمن ابراز ناراحتی از عدم کسب نتیجه پیروزی گفت: تیمم در فاز هجومی تیم بسیار کامل است. منتظرم ببینیم تا فردا چه اتفاقاتی رقم میخورد. از تمام هواداران ایران در داخل و خارج اطز استادیوم تشکر میکنم.امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی ایران، پس از بازی مقابل مصر ضمن ابراز ناراحتی از عدم کسب نتیجه پیروزی گفت: تیمم در فاز هجومی تیم بسیار کامل است. منتظرم ببینیم تا فردا چه اتفاقاتی رقم میخورد. از تمام هواداران ایران در داخل و خارج اطز استادیوم تشکر میکنم.
قلعهنویی پس از بازی مقابل مصر: شانسهای زیادی داشتیم و میتوانستیم برنده شویم/ با یک موقعیت، گل خوردیم و در ۱۰ موقعیت گل نزدیم/ میگویند گل آفسایدی هم که داشتیم، ۵ سانتیمتر در آفساید بوده/ شاید خدا دارد من را آزمایش میکند/ به تیم خود اعتقاد دارم و در فاز هجومی بسیار کامل هستیم/ منتظر هستم که ببینیم تا فردا چه اتفاقاتی رقم میخورد
