میدل ایست نیوز: فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان و محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر تلفنی گفتوگو کردند.
بر اساس بیانیه وزارت خارجه عربستان، در این تماس تلفنی تحولات اخیر مورد بررسی قرار گرفت.
دو طرف در ادامه حملات ایران به بحرین و تهدیدات علیه دریانوری را محکوم کردند.
بن فرحان و آل ثانی همچنین بر اهمیت پایبندی به توافق امریکا و ایران و انجام تلاش بیشتر برای موفقیت روند مذاکرات و دستیابی به راهحلهای جامع که امنیت و ثبات را برای منطقه محقق میکند، تاکید کردند.
نوشته تاکید وزرای خارجه عربستان و قطر بر اهمیت پایبندی به توافق امریکا و ایران اولین بار در میدل ایست نیوز. پدیدار شد.


















