ارتش آمریکا به اهدافی در ایران حمله کرد

فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) شامگاه شنبه طی بیانیه‌ای از حمله به اهدافی در ایران، در واکنش به حمله پهپادی روز شنبه ایران به یک نفتکش در تنگه هرمز خبر داد. دقایقی پیش نیز صداوسیما اعلام کرد که صدای چند انفجار در «سیریک» شنیده شده است.

خروج از نسخه موبایل