خبر

سنتکام از حملات تازه آمریکا به اهداف نظامی در ایران خبر داد

فرماندهی مرکزی آمریکا اعلام کرد نیروهای ارتش این کشور بامداد یکشنبه به وقت ایران، موج تازه‌ای از حملات را علیه چند هدف نظامی در ایران انجام داده‌اند؛ حملاتی که به گفته سنتکام، زیرساخت‌های نظارتی، ارتباطی، پدافندی و پهپادی ایران را هدف قرار داده است.

فرماندهی مرکزی ایالات متحده، سنتکام، اعلام کرد ارتش آمریکا بامداد یکشنبه به وقت ایران، حملات جدیدی را علیه چندین هدف نظامی در خاک ایران انجام داده است.

بر اساس بیانیه سنتکام، هواپیماهای نظامی آمریکا در این عملیات، زیرساخت‌های نظارتی و ارتباطی نظامی ایران، مواضع پدافند هوایی، تأسیسات نگهداری پهپاد و توانمندی‌های مربوط به مین‌گذاری را هدف قرار داده‌اند.

این حملات در ادامه افزایش تنش‌ها میان تهران و واشینگتن انجام شده و می‌تواند توافق شکننده اخیر میان دو طرف را با چالشی جدی‌تر روبه‌رو کند.

سنتکام در بیانیه خود جزئیات بیشتری درباره میزان خسارات یا تلفات احتمالی ارائه نکرده است. مقام‌های جمهوری اسلامی نیز تاکنون واکنش رسمی مشخصی به این حملات نشان نداده‌اند.

Leave A Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts