وزارت خارجه درباره نقض مجدد تفاهم توسط آمریکا در بامداد ۷ تیر ۱۴۰۵ بیانیه ای صادر کرد.وزارت خارجه درباره نقض مجدد تفاهم توسط آمریکا در بامداد ۷ تیر ۱۴۰۵ بیانیه ای صادر کرد.
وزارت خارجه: حملات هوایی آمریکا در ساعات اولیه بامداد امروز به چند تأسیسات پایش و نظارت در سواحل جنوبی ایران را به شدت محکوم میکنیم/واشنگتن کمترین ارزش و اعتباری برای تعهدات خود قائل نیست/ بر عزم خود برای دفاع از حاکمیت ملی و تمامیت سرزمینی ایران، تأکید داریم
