بیانیه وزارت خارجه درباره نقض مجدد تفاهم توسط آمریکا

وزارت خارجه درباره نقض مجدد تفاهم توسط آمریکا در بامداد ۷ تیر ۱۴۰۵ بیانیه ای صادر کرد.

خروج از نسخه موبایل