سردار محبی عنوان کرد: من از اینکه ۲۰ میلیون بشکه نفت از سوی دولت به سپاه داده شده باشد که بتواند بجنگند، اطلاعی ندارم، اما وظیفه دولت است که برای جنگیدن از نیروهای نظامی پشتیبانی کند.سردار محبی عنوان کرد: من از اینکه ۲۰ میلیون بشکه نفت از سوی دولت به سپاه داده شده باشد که بتواند بجنگند، اطلاعی ندارم، اما وظیفه دولت است که برای جنگیدن از نیروهای نظامی پشتیبانی کند.
سخنگوی سپاه: از اینکه دولت ۲۰ میلیون بشکه نفت برای جنگ به سپاه داده باشد، اطلاعی ندارم، بعید هم میدانم چنین اتفاقی افتاده باشد، زیرا سپاه سازوکاری برای این موضوع ندارد/ دولت موظف به حمایت از نیروهای مسلح است و در شرایطی که کشور با ابرقدرتها درگیر جنگ باشد، نیاز به این پشتیبانی بیشتر است
