۴۹ سال پس از آغاز مبارزه، اسپانیا پیشگام ادغام جامعه ال‌جی‌بی‌تی‌کیو+

در سال ۱۹۷۷، دو سال پس از مرگ فرانکو، گروهی با راهپیمایی در لاس‌رامبلاس بارسلون پس از سال‌ها حاشیه‌نشینی، نقطه عطفی در تاریخ جامعه ال‌جی‌تی‌بی‌کیو پلاس اسپانیا رقم زدند.

خروج از نسخه موبایل