دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری درباره بیانیه اخیر جمعی از اعضای این مجلس اعلام کرد: رسم مجلس خبرگان رهبری مطابق آیین نامه داخلی این مجلس، پیوسته این بوده که بیانیه های رسمی خبرگان یا از طریق صحن مجلس خبرگان به اطلاع عموم می رسیده و یا در فاصله اجلاسیه ها در مسائل حساس سیاسی و اجتماعی با امضاء رئیس مجلس خبرگان، یا هیئت رئیسه و یا دبیرخانه این مجلس انتشار می یافته است؛ اما اینکه عدهای از نمایندگان محترم آن هم تحت عنوان جمعی از اعضای خبرگان بیانیه منتشر کنند در طول ادوار این مجلس مرسوم نبوده استدبیرخانه مجلس خبرگان رهبری درباره بیانیه اخیر جمعی از اعضای این مجلس اعلام کرد: رسم مجلس خبرگان رهبری مطابق آیین نامه داخلی این مجلس، پیوسته این بوده که بیانیه های رسمی خبرگان یا از طریق صحن مجلس خبرگان به اطلاع عموم می رسیده و یا در فاصله اجلاسیه ها در مسائل حساس سیاسی و اجتماعی با امضاء رئیس مجلس خبرگان، یا هیئت رئیسه و یا دبیرخانه این مجلس انتشار می یافته است؛ اما اینکه عدهای از نمایندگان محترم آن هم تحت عنوان جمعی از اعضای خبرگان بیانیه منتشر کنند در طول ادوار این مجلس مرسوم نبوده است
انتقاد دبیرخانه مجلس خبرگان درباره بیانیه اخیر جمعی از اعضا درباره مذاکرات: اینکه عدهای از نمایندگان، تحت عنوان جمعی از اعضای خبرگان بیانیه منتشر کنند در طول ادوار این مجلس مرسوم نبوده / انتظار میرفت بانیان تهیه و انتشار این بیانیه، وحدت خبرگان را حفظ میکردند
