میدل ایست نیوز: جراح جابر الاحمد الصباح وزیر خارجه کویت و عبداللطیف بن راشد الزیانی وزیر خارجه بحرین تلفنی گفتوگو کردند.
بر اساس بیانیه وزارت خارجه کویت، در این تماس تلفنی دو طرف حملات ایران به کویت و بحرین را محکوم کردند.
طرفین همچنین بر حق کامل خود در راستای اتخاذ تمامی اقدامات لازم برای حفظ حاکمیت کویت و بحرین و امنیت و ثباتشان تاکید کردند.
گفتنی است بامداد یکشنبه ایران در پاسخ به حملات امریکا، پایگاههای این کشور در کویت و بحرین را هدف قرار داد.
نوشته گفتوگوی تلفنی وزرای خارجه کویت و بحرین درباره حملات ایران اولین بار در میدل ایست نیوز. پدیدار شد.
