خبر

طارمی: گلی که زدیم، تمرین‌شده بود اما با بدشانسی آفساید شد/ اگر تجربه بازی بین‌المللی بیشتری داشتیم، می‌توانستیم ببریم

مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بعد از تساوی بدون گل تیم ملی مقابل بلژیک گفت: بدشانس بودیم و اگر تجربه بازی بین‌المللی بیشتری داشتیم، می‌توانستیم ببریم. او افزود: کسی از ما انتظار این نمایش را نداشت. گلی که زدیم، تمرین‌شده بود اما با بدشانسی آفساید شد.​مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بعد از تساوی بدون گل تیم ملی مقابل بلژیک گفت: بدشانس بودیم و اگر تجربه بازی بین‌المللی بیشتری داشتیم، می‌توانستیم ببریم. او افزود: کسی از ما انتظار این نمایش را نداشت. گلی که زدیم، تمرین‌شده بود اما با بدشانسی آفساید شد. 

Leave A Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts