امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی ایران، پس از بازی مقابل مصر ضمن ابراز ناراحتی از عدم کسب نتیجه پیروزی گفت: تیمم در فاز هجومی تیم بسیار کامل است. منتظرم ببینیم تا فردا چه اتفاقاتی رقم میخورد. از تمام هواداران ایران در داخل و خارج اطز استادیوم تشکر میکنم.امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی ایران، پس از بازی مقابل مصر ضمن ابراز ناراحتی از عدم کسب نتیجه پیروزی گفت: تیمم در فاز هجومی تیم بسیار کامل است. منتظرم ببینیم تا فردا چه اتفاقاتی رقم میخورد. از تمام هواداران ایران در داخل و خارج اطز استادیوم تشکر میکنم.


















