طارمی: این یک جام جهانی فاجعه‌بار است/ چه کسی می‌خواهد به ما کمک کند؟ فقط یک اسم به من بگویید/ رئیس فیفا پس از بازی مقابل نیوزیلند گفت همه مشکلات را حل خواهیم کرد، ولی فیفا هیچ کاری نکرد/ فکر می‌کنم که می‌خواهند ایران از جام جهانی حذف شود/ می‌خواهیم پیام صلح را برای همه بفرستیم، اما دیگران چنین چیزی را برای ما نمی‌خواهند

مهدی طارمی پس از دیدار با مصر با انتقاد از فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و جانی اینفانتینو گفت: از آغاز جام جهانی از شرایطی که در این دوره از مسابقات داشتیم، شکایت داشته‌ایم. این یک جام جهانی فاجعه‌بار است، فاجعه‌بار!​مهدی طارمی پس از دیدار با مصر با انتقاد از فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و جانی اینفانتینو گفت: از آغاز جام جهانی از شرایطی که در این دوره از مسابقات داشتیم، شکایت داشته‌ایم. این یک جام جهانی فاجعه‌بار است، فاجعه‌بار! 

خروج از نسخه موبایل