مهدی طارمی پس از دیدار با مصر با انتقاد از فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و جانی اینفانتینو گفت: از آغاز جام جهانی از شرایطی که در این دوره از مسابقات داشتیم، شکایت داشتهایم. این یک جام جهانی فاجعهبار است، فاجعهبار!مهدی طارمی پس از دیدار با مصر با انتقاد از فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و جانی اینفانتینو گفت: از آغاز جام جهانی از شرایطی که در این دوره از مسابقات داشتیم، شکایت داشتهایم. این یک جام جهانی فاجعهبار است، فاجعهبار!
طارمی: این یک جام جهانی فاجعهبار است/ چه کسی میخواهد به ما کمک کند؟ فقط یک اسم به من بگویید/ رئیس فیفا پس از بازی مقابل نیوزیلند گفت همه مشکلات را حل خواهیم کرد، ولی فیفا هیچ کاری نکرد/ فکر میکنم که میخواهند ایران از جام جهانی حذف شود/ میخواهیم پیام صلح را برای همه بفرستیم، اما دیگران چنین چیزی را برای ما نمیخواهند
