مهدی طارمی پس از دیدار با مصر با انتقاد از فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و جانی اینفانتینو گفت: از آغاز جام جهانی از شرایطی که در این دوره از مسابقات داشتیم، شکایت داشتهایم. این یک جام جهانی فاجعهبار است، فاجعهبار!مهدی طارمی پس از دیدار با مصر با انتقاد از فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و جانی اینفانتینو گفت: از آغاز جام جهانی از شرایطی که در این دوره از مسابقات داشتیم، شکایت داشتهایم. این یک جام جهانی فاجعهبار است، فاجعهبار!


















